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Author Topic: (Mulit lan)remove action help  (Read 1021 times)

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Offline WizzyWig

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(Mulit lan)remove action help
« on: 26 Apr 2003, 13:55:18 »
English:::::::
Code: [Select]
hi i am makeing a mod with a team ans im haveing bother with the removeaction script all i need is to know how to set it up so when i run the action i have added it has a timer say ~20 then i need it to remove all the units actions that i have added this is the added script

French:::::::
Code: [Select]
salut je fais un mod avec une équipe un im l'ennui ayant avec le manuscrit de removeaction tout j'ai besoin de sera obligé à savoir monter il si quand je cours l'action j'ai ajouté il a un minuteur dit ß20 alors j'ai besoin d'il enlever toutes les actions d'unités que j'ai ajoutée ceci est le manuscrit supplémentaire
GERMAN:::::::
Code: [Select]
Hallo soll ich einen mod mit einer Mannschaft ein im, den Verdruß mit der removeaction Schriftart alle hat, die ich brauche, wissen mache wie aufzustellen es so, wenn ich laufe die Handlung, die ich ihm hinzugefügt hat, hat einen Zeitgeber sagt daß ß20 dann ich es brauche, alle Einheiten Handlungen herauszunehmen, daß ich dies hinzugefügt habe, die zusätzliche Schriftart ist
DUCTH::::::
Code: [Select]
hi, die ik een mod met een team maak een im moeite met het removeaction handschrift alle hebt, die ik heb nodig moet weten hoe op te stellen het zo wanneer ik loop de daad, die ik het toegevoegd heeft heeft een tijdopnemer zegt dat ß20 dan ik nodig het heb alle eenheden daden verwijderen te dat ik dit toegevoegd heb het aanvullend handschrift is
Doors.sqs
Code: [Select]
player addaction["Open Base Door","opendoor.sqs"]; player addaction["Open Base Top","opentop.sqs"]; player addaction["Close Base top","closetop.sqs"]; player addaction["Close Base Door","closedoor.sqs"]; base2 setdammage 0; player addaction["Fix Base doors","dammage.sqs"]
~2
#start
[] exec "remover.sqs"
Goto "start"

i hope you can help
« Last Edit: 26 Apr 2003, 13:56:29 by wizzywig »

Pope_Zog

  • Guest
Re:(Mulit lan)remove action help
« Reply #1 on: 01 May 2003, 13:06:03 »
You'll need to take note of the ID numbers that the game gives to the actions so that you can remove them. For example:

Code: [Select]
open_door = player addaction["Open Base Door","opendoor.sqs"];
open_base = player addaction["Open Base Top","opentop.sqs"];
close_base = player addaction["Close Base top","closetop.sqs"];
close_door = player addaction["Close Base Door","closedoor.sqs"];

base2 setdammage 0;

fix_doors = player addaction["Fix Base doors","dammage.sqs"];
~2
#start
[] exec "remover.sqs"
Goto "start"

In "remover.sqs" you'd then remove the actions through:

Code: [Select]
player removeAction open_door;
player removeAction open_base;
player removeAction close_base;
player removeAction close_door;
player removeAction fix_doors;

Pope Zog